Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари
У статті розкрита сутність понять аналіз та прогнозування, визначено основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчому ринку.
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України
2009
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11108 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари / Н.М. Вишневська // Національне господарство України: теорія та практика управління. — 2009. — С. 177-184. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!