Необхідність стандартів недискримінаційної реклами в Україні

У статті розглянуто необхідність стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі, історія виникнення поняття «сексизм»; визначено складові поняття «гендер» та гендерних стереотипів, особливості використання стереотипів у рекламі; обґрунтовано необхідність коректності та етичності реклами на с...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2016
Main Authors: Єфременко, В.В., Гордієнко, В.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113975
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Необхідність стандартів недискримінаційної реклами в Україні / В.В. Єфременко, В.В. Гордієнко // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 3 (45). — С. 177–182. — Бібліогр.: 23 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine