Ролевая игра как средство обучения иноязычной лексике детей дошкольного возраста
The article dwells upon the problem of teaching pre-school children English vocabulary. Situation-based role-plays are suggested as a complex of activities to attain rational methodological organisation of the teaching process. Activities are sequenced in three stages, combined as a series of lesson...
Збережено в:
Дата: | 2003 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2003
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/114863 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Ролевая игра как средство обучения иноязычной лексике детей дошкольного возраста / А.И. Каменский, И.Б. Каменская // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 42. — С. 71-74. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |