Формування нової суспільної ролі професорів у Великобританії та підходи до комерціалізації інтелектуальної власності

На прикладі Великобританії проаналізовано роль професорів у процесах комерціалізації наукових знань. Розглянуто систему підтримки співпраці професорів з підприємствами. Наведено схеми «партнерство для трансферу знань» та «короткотермінові управлінські проекти», які застосовуються вищими навчальними...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Шатоха, В.І., Величко, О.Г., Полушенко, В.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2014
Назва видання:Наука та інновації
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/115043
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування нової суспільної ролі професорів у Великобританії та підходи до комерціалізації інтелектуальної власності / В.І. Шатоха, О.Г. Величко, В.А. Полушенко // Наука та інновації. — 2014. — Т. 10, № 4. — С. 50—54. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine