Методи соціально-психологічного впливу на електорат

На початку 60-х років ХХ століття співробітники Мічіганського університету запропонували надавати першочергового значення не самому виборчому процесові, а вивченню факторів, які впливають на голосування громадян. Цей підхід отримав у політичній науці назву соціально-психологічного....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Дата:2004
Автор: Кочубей, Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2004
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11735
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Методи соціально-психологічного впливу на електорат / Л. Кочубей // Політичний менеджмент. — 2004. — № 1. — С. 99-105. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine