Методи соціально-психологічного впливу на електорат
На початку 60-х років ХХ століття співробітники Мічіганського університету запропонували надавати першочергового значення не самому виборчому процесові, а вивченню факторів, які впливають на голосування громадян. Цей підхід отримав у політичній науці назву соціально-психологічного....
Збережено в:
Дата: | 2004 |
---|---|
Автор: | Кочубей, Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2004
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11735 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методи соціально-психологічного впливу на електорат / Л. Кочубей // Політичний менеджмент. — 2004. — № 1. — С. 99-105. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість
за авторством: Нальотов, А.
Опубліковано: (2007) -
Проблеми дослідження електорального простору. Методологічний контекст
за авторством: Кочубей, Л.
Опубліковано: (2005) -
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
за авторством: Шпортько, О.
Опубліковано: (2007) -
Інформаційно-комунікаційні технології як складова парламентських виборів
за авторством: Дузь, О.
Опубліковано: (2009) -
Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
за авторством: Терещук, В.
Опубліковано: (2009)