Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга)

У статті виконаний аналіз методологічних аспектів ринкових мереж і стратегії маркетинг-мікса в структурі ринкової мережі. Дано обґрунтування використання мережевих підходів на рівні мезо- і мікрорівнів маркетингу інновацій....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Маковецкий, С.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12281
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга) / С.А. Маковецкий // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 219-225. — Бібліогр.: 16 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine