Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством

Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його основні етапи. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновки щодо можливостей його подальшого використання в Україні....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Кравченко, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут регіональних досліджень НАН України 2008
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12307
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством / О.В. Кравченко // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. — 2008. — Вип. 6. — С. 102-110. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine