Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством

Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його основні етапи. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновки щодо можливостей його подальшого використання в Україні....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2008
1. Verfasser: Кравченко, О.В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут регіональних досліджень НАН України 2008
Online Zugang:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12307
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством / О.В. Кравченко // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. — 2008. — Вип. 6. — С. 102-110. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine