Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством

Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його основні етапи. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновки щодо можливостей його подальшого використання в Україні....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Кравченко, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут регіональних досліджень НАН України 2008
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12307
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством / О.В. Кравченко // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. — 2008. — Вип. 6. — С. 102-110. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-12307
record_format dspace
spelling irk-123456789-123072010-10-05T12:01:43Z Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством Кравченко, О.В. Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його основні етапи. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновки щодо можливостей його подальшого використання в Україні. Рассмотрена сущность бенчмаркинга, его основные этапы. Проанализирован иностранный и отечественный опыт применения бенчмаркинга. Сделаны выводы о возможности его последующего использования в Украине. Essence of benchmarking, his basic stages, is considered. Is analysed of the foreign and own experience of the use of benchmarking. Done subsequent conclusions about possibility of his use in Ukraine. 2008 Article Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством / О.В. Кравченко // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. — 2008. — Вип. 6. — С. 102-110. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. XXXX-0014 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12307 339.139 uk Інститут регіональних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його основні етапи. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновки щодо можливостей його подальшого використання в Україні.
format Article
author Кравченко, О.В.
spellingShingle Кравченко, О.В.
Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством
author_facet Кравченко, О.В.
author_sort Кравченко, О.В.
title Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством
title_short Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством
title_full Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством
title_fullStr Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством
title_full_unstemmed Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством
title_sort можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством
publisher Інститут регіональних досліджень НАН України
publishDate 2008
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12307
citation_txt Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством / О.В. Кравченко // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. — 2008. — Вип. 6. — С. 102-110. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT kravčenkoov možlivostízastosuvannâbenčmarkínguâkínstrumentaaktivízacííupravlínnâpídpriêmstvom
first_indexed 2023-10-18T16:48:51Z
last_indexed 2023-10-18T16:48:51Z
_version_ 1796139947622662144