2025-02-23T10:56:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-123126%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T10:56:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-123126%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T10:56:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T10:56:41-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факто...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2017
|
Series: | Економічний вісник Донбасу |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|