2025-02-23T14:49:51-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-123126%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T14:49:51-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-123126%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T14:49:51-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T14:49:51-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві

У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факто...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Жуков, С.А.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2017
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факторна схема впливу складових промислового маркетингу на показники обсяги продажу та прибуток, тобто результативність підприємства. Запропоновано створення Центру промислового маркетингу з метою підвищення результативності й ефективності господарської діяльності промислових підприємств на основі маркетингового інструментарію.