Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факто...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2017 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2017
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С.А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 89–95. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-123126 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1231262017-08-30T03:02:43Z Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві Жуков, С.А. Маркетинг У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факторна схема впливу складових промислового маркетингу на показники обсяги продажу та прибуток, тобто результативність підприємства. Запропоновано створення Центру промислового маркетингу з метою підвищення результативності й ефективності господарської діяльності промислових підприємств на основі маркетингового інструментарію. В статье обосновано, что без маркетинговой составляющей в деятельности промышленных предприятий невозможно достичь успеха в условиях рыночной экономики. Установлено, что для оценки эффективности промышленного маркетинга на предприятии нужно обладать действенной системой ее определения и оценки. Разработана факторная схема влияния составляющих промышленного маркетинга на показатели объемы продаж и прибыль, то есть результативность предприятия. Предложено создание Центра промышленного маркетинга с целью повышения результативности и эффективности хозяйственной деятельности промышленных предприятий на основе маркетингового инструментария. The article substantiates that without a marketing component in industrial activities cannot succeed in a market economy. Found that to assess the effectiveness of industrial marketing in business you need to have an effective system to identify and evaluate it. Developed factor influence diagram components of industrial marketing at sales figures and profits that impact business. A creation of the Center industrial marketing to improve effectiveness and efficiency of economic activities of industrial enterprises based marketing tools. 2017 Article Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С.А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 89–95. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126 005.336.1:339.138:658 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Жуков, С.А. Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві Економічний вісник Донбасу |
description |
У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факторна схема впливу складових промислового маркетингу на показники обсяги продажу та прибуток, тобто результативність підприємства. Запропоновано створення Центру промислового маркетингу з метою підвищення результативності й ефективності господарської діяльності промислових підприємств на основі маркетингового інструментарію. |
format |
Article |
author |
Жуков, С.А. |
author_facet |
Жуков, С.А. |
author_sort |
Жуков, С.А. |
title |
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві |
title_short |
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві |
title_full |
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві |
title_fullStr |
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві |
title_full_unstemmed |
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві |
title_sort |
формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2017 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126 |
citation_txt |
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С.А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 89–95. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT žukovsa formuvannâsistemiocínkiefektivnostípromislovogomarketingunapídpriêmství |
first_indexed |
2023-10-18T20:43:24Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:43:24Z |
_version_ |
1796150941844504576 |