Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві

У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факто...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2017
Автор: Жуков, С.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2017
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С.А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 89–95. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-123126
record_format dspace
spelling irk-123456789-1231262017-08-30T03:02:43Z Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві Жуков, С.А. Маркетинг У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факторна схема впливу складових промислового маркетингу на показники обсяги продажу та прибуток, тобто результативність підприємства. Запропоновано створення Центру промислового маркетингу з метою підвищення результативності й ефективності господарської діяльності промислових підприємств на основі маркетингового інструментарію. В статье обосновано, что без маркетинговой составляющей в деятельности промышленных предприятий невозможно достичь успеха в условиях рыночной экономики. Установлено, что для оценки эффективности промышленного маркетинга на предприятии нужно обладать действенной системой ее определения и оценки. Разработана факторная схема влияния составляющих промышленного маркетинга на показатели объемы продаж и прибыль, то есть результативность предприятия. Предложено создание Центра промышленного маркетинга с целью повышения результативности и эффективности хозяйственной деятельности промышленных предприятий на основе маркетингового инструментария. The article substantiates that without a marketing component in industrial activities cannot succeed in a market economy. Found that to assess the effectiveness of industrial marketing in business you need to have an effective system to identify and evaluate it. Developed factor influence diagram components of industrial marketing at sales figures and profits that impact business. A creation of the Center industrial marketing to improve effectiveness and efficiency of economic activities of industrial enterprises based marketing tools. 2017 Article Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С.А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 89–95. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126 005.336.1:339.138:658 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Жуков, С.А.
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
Економічний вісник Донбасу
description У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факторна схема впливу складових промислового маркетингу на показники обсяги продажу та прибуток, тобто результативність підприємства. Запропоновано створення Центру промислового маркетингу з метою підвищення результативності й ефективності господарської діяльності промислових підприємств на основі маркетингового інструментарію.
format Article
author Жуков, С.А.
author_facet Жуков, С.А.
author_sort Жуков, С.А.
title Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
title_short Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
title_full Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
title_fullStr Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
title_full_unstemmed Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
title_sort формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2017
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126
citation_txt Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С.А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 89–95. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT žukovsa formuvannâsistemiocínkiefektivnostípromislovogomarketingunapídpriêmství
first_indexed 2023-10-18T20:43:24Z
last_indexed 2023-10-18T20:43:24Z
_version_ 1796150941844504576