2025-02-23T15:29:48-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-123126%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:29:48-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-123126%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:29:48-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T15:29:48-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві

У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факто...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Жуков, С.А.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2017
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!