Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
У статті обґрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблена факто...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2017 |
Автор: | Жуков, С.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2017
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123126 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С.А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 89–95. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу
за авторством: Чайка, І.П.
Опубліковано: (2016) -
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
за авторством: Падерін, І.Д., та інші
Опубліковано: (2016) -
Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит»
за авторством: Зламанюк, Т.В.
Опубліковано: (2009) -
Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста)
за авторством: Мальчик, М.В., та інші
Опубліковано: (2017) -
Основні проблеми розвитку маркетингу на переробних підприємствах борошномельної галузі в сучасних умовах господарювання
за авторством: Мірошниченко, К.М.
Опубліковано: (2013)