Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади

В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2013
Автор: Герасименко, А.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2013
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine