Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-123278 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1232782017-09-02T03:04:45Z Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади Герасименко, А.Г. Маркетинг В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання даних вітчизняної галузевої статистики встановлено міру впливу окремих видів бар’єрів на показники рентабельності операційної діяльності чинних фірм як індикатор рівня їх ринкової влади. В статье на основе анализа стратегической природы барьеров входа в рынок, как способности уже существующих на рынке фирм осознанно ограничивать вход потенциальных конкурентов, исследована взаимосвязь между барьерами входа в рынок и уровнем рыночной власти укоренившихся на нем фирм. В результате обработки данных отечественной отраслевой статистики установлена мера влияния отдельных видов барьеров на показатели рентабельности операционной деятельности укоренившихся фирм как индикатор уровня их рыночной власти. Basing the analysis of strategic nature of barriers to entry, which is an ability of incumbent firm to restrict the entry of potential competitors consciously, the article investigates an interrelation between barriers to entry the market and the level of market power of incumbent firms. Ukrainian industrial data processing lets us to find out the measure of some barriers’ influence the level of operating activity profitability of incumbent firms, which is an indicator of their market power. 2013 Article Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278 658.821(1-74) uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Герасименко, А.Г. Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади Економічний вісник Донбасу |
description |
В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання даних вітчизняної галузевої статистики встановлено міру впливу окремих видів бар’єрів на показники рентабельності операційної діяльності чинних фірм як індикатор рівня їх ринкової влади. |
format |
Article |
author |
Герасименко, А.Г. |
author_facet |
Герасименко, А.Г. |
author_sort |
Герасименко, А.Г. |
title |
Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади |
title_short |
Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади |
title_full |
Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади |
title_fullStr |
Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади |
title_full_unstemmed |
Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади |
title_sort |
стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278 |
citation_txt |
Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT gerasimenkoag strategíčníbarêrivhodžennâvrinokâkdžerelorinkovoívladi |
first_indexed |
2023-10-18T20:43:54Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:43:54Z |
_version_ |
1796150968982700032 |