Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади

В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Герасименко, А.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2013
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-123278
record_format dspace
spelling irk-123456789-1232782017-09-02T03:04:45Z Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади Герасименко, А.Г. Маркетинг В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання даних вітчизняної галузевої статистики встановлено міру впливу окремих видів бар’єрів на показники рентабельності операційної діяльності чинних фірм як індикатор рівня їх ринкової влади. В статье на основе анализа стратегической природы барьеров входа в рынок, как способности уже существующих на рынке фирм осознанно ограничивать вход потенциальных конкурентов, исследована взаимосвязь между барьерами входа в рынок и уровнем рыночной власти укоренившихся на нем фирм. В результате обработки данных отечественной отраслевой статистики установлена мера влияния отдельных видов барьеров на показатели рентабельности операционной деятельности укоренившихся фирм как индикатор уровня их рыночной власти. Basing the analysis of strategic nature of barriers to entry, which is an ability of incumbent firm to restrict the entry of potential competitors consciously, the article investigates an interrelation between barriers to entry the market and the level of market power of incumbent firms. Ukrainian industrial data processing lets us to find out the measure of some barriers’ influence the level of operating activity profitability of incumbent firms, which is an indicator of their market power. 2013 Article Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278 658.821(1-74) uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Герасименко, А.Г.
Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
Економічний вісник Донбасу
description В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання даних вітчизняної галузевої статистики встановлено міру впливу окремих видів бар’єрів на показники рентабельності операційної діяльності чинних фірм як індикатор рівня їх ринкової влади.
format Article
author Герасименко, А.Г.
author_facet Герасименко, А.Г.
author_sort Герасименко, А.Г.
title Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
title_short Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
title_full Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
title_fullStr Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
title_full_unstemmed Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
title_sort стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2013
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278
citation_txt Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT gerasimenkoag strategíčníbarêrivhodžennâvrinokâkdžerelorinkovoívladi
first_indexed 2023-10-18T20:43:54Z
last_indexed 2023-10-18T20:43:54Z
_version_ 1796150968982700032