Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!