The “Knowledge Marketing”: a New Trend in a Management Science World

This communication reports on the progress of a research based on a conceptual analysis of consumer’s competencies, as defined in Knowledge Marketing research and aims at proposing a new model of competencies for a better understanding of the value created by the consumer and the firm. The conceptua...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Curbatov, O.Yu.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2013
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123396
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:The “Knowledge Marketing”: a New Trend in a Management Science World / O.Yu. Curbatov // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 117–125. — Бібліогр.: 43 назв. — англ.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine