The “Knowledge Marketing”: a New Trend in a Management Science World
This communication reports on the progress of a research based on a conceptual analysis of consumer’s competencies, as defined in Knowledge Marketing research and aims at proposing a new model of competencies for a better understanding of the value created by the consumer and the firm. The conceptua...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Curbatov, O.Yu. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123396 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | The “Knowledge Marketing”: a New Trend in a Management Science World / O.Yu. Curbatov // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 117–125. — Бібліогр.: 43 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Place of Ukraine on the World Steel Market
за авторством: Kostenok, I.V., та інші
Опубліковано: (2013) -
Branding in Global Marketing Management
за авторством: Dotsenko, G.V., та інші
Опубліковано: (2013) -
Forecasting as a method of metals marketing research
за авторством: Gonchar, V.
Опубліковано: (2016) -
Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions
за авторством: Fomichenko, I., та інші
Опубліковано: (2019) -
Industry 4.0 as a major factor in the formation of IMC (Integrated Marketing Communications)
за авторством: Litovchenko, I., та інші
Опубліковано: (2016)