Branding in Global Marketing Management

This article describes the essence of branding; it explains what identifies the brand equity and why do some companies prefer to have a locally based brand to a globally based brand. This work clarifies the meaning of a brand extension and brand dilution, and highlights the examples of the most deve...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автори: Dotsenko, G.V., Tsysaruk, S.S.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2013
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123398
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Branding in Global Marketing Management / G.V. Dotsenko, S.S. Tsysaruk // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 132–134. — Бібліогр.: 16 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine