Branding in Global Marketing Management
This article describes the essence of branding; it explains what identifies the brand equity and why do some companies prefer to have a locally based brand to a globally based brand. This work clarifies the meaning of a brand extension and brand dilution, and highlights the examples of the most deve...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123398 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Branding in Global Marketing Management / G.V. Dotsenko, S.S. Tsysaruk // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 132–134. — Бібліогр.: 16 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!