Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі

Переваги спілкування в електронному просторі визначили сучасну форму представлення наукового журналу — веб-ресурс. Входження до світових наукометричних баз даних — обов’язкова нині умова для наукового видання — можливо лише за наявності відповідно структурованого веб-ресурсу. Журнали, що знехтува...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
Дата:2017
Автор: Вакаренко, О.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2017
Назва видання:Наука України у світовому інформаційному просторі
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/124998
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі / О.Г. Вакаренко // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 14. — К.: Академперіодика, 2017. — С. 18-23. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine