Друкована та зовнішня реклама в Сумах на межі ХІХ – ХХ ст.

У статті розглядається питання розвитку друкованої та зовнішньої реклами в Сумах на межі ХІХ – ХХ ст. Акцентується увага на жанровій палітрі рекламних видань. У загальному плані окреслено особливості різних видів реклами....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр пам’яткознавства НАН України і УТОПІК
Дата:2012
Автор: Подоляка, Н.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр пам’яткознавства НАН України і УТОПІК 2012
Назва видання:Сіверщина в історії України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125583
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Друкована та зовнішня реклама в Сумах на межі ХІХ – ХХ ст. / Н.С. Подоляка // Сіверщина в історії України: Зб. наук. пр. — К.: Глухів, 2012. — Вип. 5. — С. 289-292. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine