Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)
Визначено основні складові культури навчального видання, яка тісно пов’язана з поняттям якості підручника і обумовлюється якістю основного, додаткового та пояснювального текстів, ілюстрацій, апарату організації засвоєння та орієнтування, художнього оформлення та поліграфічного виконання. Розглянуто...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12864 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи) / Н. Зубко // Зап. Львів. наук. б-ки ім. В.Стефаника. — 2008. — Вип. 1 (16). — С. 272-285. — Бібліогр.: 27 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Визначено основні складові культури навчального видання, яка тісно пов’язана з поняттям якості підручника і обумовлюється якістю основного, додаткового та пояснювального текстів, ілюстрацій, апарату організації засвоєння та орієнтування, художнього оформлення та поліграфічного виконання. Розглянуто поступальний розвиток навчальних книг з хімії для загальноосвітньої школи в Україні кінця XIX — початку XXI ст. Визначено напрями підвищення культури підручників з хімії. |
---|