Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)

Визначено основні складові культури навчального видання, яка тісно пов’язана з поняттям якості підручника і обумовлюється якістю основного, додаткового та пояснювального текстів, ілюстрацій, апарату організації засвоєння та орієнтування, художнього оформлення та поліграфічного виконання. Розглянуто...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника НАН України
Дата:2008
Автор: Зубко, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12864
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи) / Н. Зубко // Зап. Львів. наук. б-ки ім. В.Стефаника. — 2008. — Вип. 1 (16). — С. 272-285. — Бібліогр.: 27 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-12864
record_format dspace
spelling irk-123456789-128642010-10-26T12:02:30Z Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи) Зубко, Н. Книгознавство. Історія видавничої справи Визначено основні складові культури навчального видання, яка тісно пов’язана з поняттям якості підручника і обумовлюється якістю основного, додаткового та пояснювального текстів, ілюстрацій, апарату організації засвоєння та орієнтування, художнього оформлення та поліграфічного виконання. Розглянуто поступальний розвиток навчальних книг з хімії для загальноосвітньої школи в Україні кінця XIX — початку XXI ст. Визначено напрями підвищення культури підручників з хімії. Определены основные составляющие культуры учебного издания, которая тесно связана с понятием качества учебника и обусловлена качеством основного, добавочного и разъяснительного текстов, иллюстраций, аппарата организации усвоения и ориентирования, художественного оформления и полиграфического исполнения. Рассмотрен процесс развития учебников по химии для общеобразовательной школы в Украине конца XIX — начала XXI ст. Определены направления повышения культуры учебников по химии. Basic components of culture of educational edition are determined, which is closely related to the concept of quality of textbook and stipulated by quality of basic, additional and explanatory texts, illustrations, apparatus of mastering and orientation, artistic decoration and polygraphic performance. Progressive development of chemistry educational books for secondary schools in Ukraine from end of the 19th — to the beginning of 21st cc. is considered. Certain directions of increase of chemistry textbooks’ culture are determined. 2008 Article Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи) / Н. Зубко // Зап. Львів. наук. б-ки ім. В.Стефаника. — 2008. — Вип. 1 (16). — С. 272-285. — Бібліогр.: 27 назв. — укp. 1561-6223 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12864 002.2:371.671 uk Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Книгознавство. Історія видавничої справи
Книгознавство. Історія видавничої справи
spellingShingle Книгознавство. Історія видавничої справи
Книгознавство. Історія видавничої справи
Зубко, Н.
Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)
description Визначено основні складові культури навчального видання, яка тісно пов’язана з поняттям якості підручника і обумовлюється якістю основного, додаткового та пояснювального текстів, ілюстрацій, апарату організації засвоєння та орієнтування, художнього оформлення та поліграфічного виконання. Розглянуто поступальний розвиток навчальних книг з хімії для загальноосвітньої школи в Україні кінця XIX — початку XXI ст. Визначено напрями підвищення культури підручників з хімії.
format Article
author Зубко, Н.
author_facet Зубко, Н.
author_sort Зубко, Н.
title Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)
title_short Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)
title_full Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)
title_fullStr Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)
title_full_unstemmed Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)
title_sort культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи)
publisher Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника НАН України
publishDate 2008
topic_facet Книгознавство. Історія видавничої справи
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12864
citation_txt Культура навчальної книги (на прикладі підручників з хімії для середньої загальноосвітньої школи) / Н. Зубко // Зап. Львів. наук. б-ки ім. В.Стефаника. — 2008. — Вип. 1 (16). — С. 272-285. — Бібліогр.: 27 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT zubkon kulʹturanavčalʹnoíkniginaprikladípídručnikívzhímíídlâserednʹoízagalʹnoosvítnʹoíškoli
first_indexed 2023-10-18T16:49:57Z
last_indexed 2023-10-18T16:49:57Z
_version_ 1796139995093794816