Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження
Ренесанс починається з початком звільнення розуму від релігійних догматів і схоластики. До кінця середньовіччя явно позначилася тенденція до інверсії античного знання і адаптації його до християнської культури. Його початок пов’язують з Італією рубежу ХIII– ХIV вв., з економічним піднесенням і про...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр пам’яткознавства НАН України і Українського товариства охорони пам’яток історії та культури
2016
|
Назва видання: | Питання історії науки і техніки |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131066 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження / О.Я. Пилипчук // Питання історії науки і техніки. — 2016. — № 3. — С. 3-11. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |