Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження

Ренесанс починається з початком звільнення розуму від релігійних догматів і схоластики. До кінця середньовіччя явно позначилася тенденція до інверсії античного знання і адаптації його до християнської культури. Його початок пов’язують з Італією рубежу ХIII– ХIV вв., з економічним піднесенням і про...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр пам’яткознавства НАН України і Українського товариства охорони пам’яток історії та культури
Дата:2016
Автор: Пилипчук, О.Я.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр пам’яткознавства НАН України і Українського товариства охорони пам’яток історії та культури 2016
Назва видання:Питання історії науки і техніки
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131066
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження / О.Я. Пилипчук // Питання історії науки і техніки. — 2016. — № 3. — С. 3-11. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-131066
record_format dspace
spelling irk-123456789-1310662018-03-14T03:02:48Z Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження Пилипчук, О.Я. Вивчення історії науки і техніки Ренесанс починається з початком звільнення розуму від релігійних догматів і схоластики. До кінця середньовіччя явно позначилася тенденція до інверсії античного знання і адаптації його до християнської культури. Його початок пов’язують з Італією рубежу ХIII– ХIV вв., з економічним піднесенням і прогресом культури в містах. Активна зовнішня торгівля італійських міст не тільки сприяла зростанню добробуту, але і розширювала кругозір, дозволяла засвоювати цінності інших культур. Це дало поштовх розвитку природознавства знання. Підсумком епохи Відродження стало формування світського світогляду і наукова революція ХVI– ХVII вв. Ренессанс начинается с началом освобождения ума от религиозных догматов и схоластики. К концу средневековья явно обозначилась тенденция к инверсии античного знания и адаптации его к христианской культуре. Его начало связывают с Италией рубежа ХIII- ХIV вв., с экономическим подъемом и прогрессом культуры в городах. Активная внешняя торговля итальянских городов не только способствовала росту благосостояния, но и расширяла кругозор, позволяла усваивать ценности других культур. Это дало толчок развитию естествознания. Итогом эпохи Возрождения стали формирование светского мировоззрения и научная революция ХVI-ХVII вв. Renaissance begins with the beginning of the liberation of the mind from religious dogma and scholasticism. By the end of the Middle Ages is clearly a trend towards an inversion of the ancient knowledge and adapt it to Christian culture. Its beginning is linked with Italy abroad VIII- XIV c., with the economic recovery and the progress of culture in the cities. Active foreign trade of Italian cities, not only contributed to the growth of wellbeing, but also to broaden their horizons and allowed to absorb the values of other cultures. This gave impetus to the development of natural science. The outcome of the Renaissance was the formation of a secular worldview and the scientific revolution of the sixteenth and seventeenth centuries. 2016 Article Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження / О.Я. Пилипчук // Питання історії науки і техніки. — 2016. — № 3. — С. 3-11. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. 2077-9496 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131066 uk Питання історії науки і техніки Центр пам’яткознавства НАН України і Українського товариства охорони пам’яток історії та культури
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вивчення історії науки і техніки
Вивчення історії науки і техніки
spellingShingle Вивчення історії науки і техніки
Вивчення історії науки і техніки
Пилипчук, О.Я.
Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження
Питання історії науки і техніки
description Ренесанс починається з початком звільнення розуму від релігійних догматів і схоластики. До кінця середньовіччя явно позначилася тенденція до інверсії античного знання і адаптації його до християнської культури. Його початок пов’язують з Італією рубежу ХIII– ХIV вв., з економічним піднесенням і прогресом культури в містах. Активна зовнішня торгівля італійських міст не тільки сприяла зростанню добробуту, але і розширювала кругозір, дозволяла засвоювати цінності інших культур. Це дало поштовх розвитку природознавства знання. Підсумком епохи Відродження стало формування світського світогляду і наукова революція ХVI– ХVII вв.
format Article
author Пилипчук, О.Я.
author_facet Пилипчук, О.Я.
author_sort Пилипчук, О.Я.
title Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження
title_short Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження
title_full Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження
title_fullStr Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження
title_full_unstemmed Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження
title_sort становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху відродження
publisher Центр пам’яткознавства НАН України і Українського товариства охорони пам’яток історії та культури
publishDate 2016
topic_facet Вивчення історії науки і техніки
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131066
citation_txt Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження / О.Я. Пилипчук // Питання історії науки і техніки. — 2016. — № 3. — С. 3-11. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.
series Питання історії науки і техніки
work_keys_str_mv AT pilipčukoâ stanovlennâtarozvitokprirodničonaukovogoznannâvepohuvídrodžennâ
first_indexed 2023-10-18T21:01:22Z
last_indexed 2023-10-18T21:01:22Z
_version_ 1796151719484194816