Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху

Найбільш відповідальним і складним етапом при зміні режиму польоту, психофізіологічних навантаженнях і швидкоплинністю є посадка повітряних кораблів. Метою підвищення безпеки польотів і розширення можливостей застосування авіації в різних умовах є вдосконалення систем посадки і навігаційного забезпе...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2017
Автори: Волошенюк, Д.О., Павлова, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Russian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2017
Назва видання:Управляющие системы и машины
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131967
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху / Д.О. Волошенюк, С.В. Павлова // Управляющие системы и машины. — 2017. — № 5. — С. 62-74. — Бібліогр.: 13 назв. — укр, рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-131967
record_format dspace
spelling irk-123456789-1319672018-04-08T03:02:37Z Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху Волошенюк, Д.О. Павлова, С.В. Применения (опыт разработки и внедрения информационных технологий) Найбільш відповідальним і складним етапом при зміні режиму польоту, психофізіологічних навантаженнях і швидкоплинністю є посадка повітряних кораблів. Метою підвищення безпеки польотів і розширення можливостей застосування авіації в різних умовах є вдосконалення систем посадки і навігаційного забезпечення літальних апаратів. Наиболее ответственным и сложным этапом при изменении режима полета, психофизиологических нагрузках и быстротечностью есть посадка воздушных судов. Цель повышения безопасности полетов и расширения возможностей применения авиации в различных условиях – совершенствование систем посадки и навигационного обеспечения летательных аппаратов. Purpose: The scientific task of the developing methods, models and means of informational support of decision making for the construction of an optimal landing trajectory for further improvement of the airplane flight safety and upgrading of environmental and economic indicators of the aviation equipment use is relevant. Methods: In order to reduce the number of aviation events, ICAO's decision is made on the need to install an ILSupgraded ILS or microwave landing system (MLS) in airports at the airports. However, there are currently four types of landing systems that meet the requirements of ICAO and aviation experts must select one of them. These are the ILS, MLS and two completely different satellite landing systems. All four systems meet the requirements of ICAO for automatic landing systems for the XXI century. Results: Accordingly, the task is to create a system in the aviation industry that will allow: – quantitatively and qualitatively increase the level of environmental friendliness and efficiency of flights in aviation in general; – to substantially improve the safety of flights; – solve the problem of airport overload with air traffic intensity; – to increase the efficiency of the aviation equipment use, etc. Discussion: The perspective direction is the introduction of a satellite communication system, navigation and surveillance. Important parameters that characterize the landing systems (in addition to reliability requirements) are the accuracy of the determining navigational parameters, working area and range of action. 2017 Article Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху / Д.О. Волошенюк, С.В. Павлова // Управляющие системы и машины. — 2017. — № 5. — С. 62-74. — Бібліогр.: 13 назв. — укр, рос. 0130-5395 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131967 629.7.077 uk ru Управляющие системы и машины Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
Russian
topic Применения (опыт разработки и внедрения информационных технологий)
Применения (опыт разработки и внедрения информационных технологий)
spellingShingle Применения (опыт разработки и внедрения информационных технологий)
Применения (опыт разработки и внедрения информационных технологий)
Волошенюк, Д.О.
Павлова, С.В.
Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху
Управляющие системы и машины
description Найбільш відповідальним і складним етапом при зміні режиму польоту, психофізіологічних навантаженнях і швидкоплинністю є посадка повітряних кораблів. Метою підвищення безпеки польотів і розширення можливостей застосування авіації в різних умовах є вдосконалення систем посадки і навігаційного забезпечення літальних апаратів.
format Article
author Волошенюк, Д.О.
Павлова, С.В.
author_facet Волошенюк, Д.О.
Павлова, С.В.
author_sort Волошенюк, Д.О.
title Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху
title_short Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху
title_full Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху
title_fullStr Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху
title_full_unstemmed Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху
title_sort керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху
publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
publishDate 2017
topic_facet Применения (опыт разработки и внедрения информационных технологий)
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131967
citation_txt Керування посадкою літаків за умов підвищення інтенсивності повітряного руху / Д.О. Волошенюк, С.В. Павлова // Управляющие системы и машины. — 2017. — № 5. — С. 62-74. — Бібліогр.: 13 назв. — укр, рос.
series Управляющие системы и машины
work_keys_str_mv AT vološenûkdo keruvannâposadkoûlítakívzaumovpídviŝennâíntensivnostípovítrânogoruhu
AT pavlovasv keruvannâposadkoûlítakívzaumovpídviŝennâíntensivnostípovítrânogoruhu
first_indexed 2023-10-18T21:03:22Z
last_indexed 2023-10-18T21:03:22Z
_version_ 1796151808269221888