Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки
У статті розглянуто питання еволюції маркетингового комплексу промислової власності не лише як результату міжнаукової взаємодії, а як елемента, що трансформується відповідно до вимог часу з урахуванням викликів у рамках формування державної інноваційної політики....
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
2015
|
Назва видання: | Наука та наукознавство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132153 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки / Ю.В. Мойсеєнко // Наука та наукознавство. — 2015. — № 1. — С. 44-50. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |