Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки

У статті розглянуто питання еволюції маркетингового комплексу промислової власності не лише як результату міжнаукової взаємодії, а як елемента, що трансформується відповідно до вимог часу з урахуванням викликів у рамках формування державної інноваційної політики....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
Дата:2015
Автор: Мойсеєнко, Ю.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України 2015
Назва видання:Наука та наукознавство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132153
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки / Ю.В. Мойсеєнко // Наука та наукознавство. — 2015. — № 1. — С. 44-50. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглянуто питання еволюції маркетингового комплексу промислової власності не лише як результату міжнаукової взаємодії, а як елемента, що трансформується відповідно до вимог часу з урахуванням викликів у рамках формування державної інноваційної політики.