Побудова стратегій переслідування з використанням функцій Ляпунова
Розглядаються диференційні ігри переслідування, в яких кілька агентів доганяють одного. Критерієм виступає час захоплення цілі. Для відомої стратегії паралельного зближення описана функція, що задає максимальний час переслідування. Ця функція використовується як функція Ляпунова для побудови нової с...
Збережено в:
Видавець: | Інститут програмних систем НАН України |
---|---|
Дата: | 2017 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2017
|
Назва видання: | Проблеми програмування |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144503 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Побудова стратегій переслідування з використанням функцій Ляпунова / С.В. Пашко // Проблеми програмування. — 2017. — № 3. — С. 194-211. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |