Побудова стратегій переслідування з використанням функцій Ляпунова
Розглядаються диференційні ігри переслідування, в яких кілька агентів доганяють одного. Критерієм виступає час захоплення цілі. Для відомої стратегії паралельного зближення описана функція, що задає максимальний час переслідування. Ця функція використовується як функція Ляпунова для побудови нової с...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2017
|
Назва видання: | Проблеми програмування |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144503 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Побудова стратегій переслідування з використанням функцій Ляпунова / С.В. Пашко // Проблеми програмування. — 2017. — № 3. — С. 194-211. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Розглядаються диференційні ігри переслідування, в яких кілька агентів доганяють одного. Критерієм виступає час захоплення цілі. Для відомої стратегії паралельного зближення описана функція, що задає максимальний час переслідування. Ця функція використовується як функція Ляпунова для побудови нової стратегії переслідування, що перевершує стратегію паралельного зближення в наступному сенсі. Максимальний час переслідування для побудованої стратегії не перевищує максимального часу для стратегії паралельного зближення; водночас існує значна кількість ігор, в яких максимальний час переслідування для нової стратегії виявляється меншим, ніж для стратегії паралельного зближення. |
---|