2025-02-23T00:37:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-144503%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:37:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-144503%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:37:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:37:41-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Побудова стратегій переслідування з використанням функцій Ляпунова

Розглядаються диференційні ігри переслідування, в яких кілька агентів доганяють одного. Критерієм виступає час захоплення цілі. Для відомої стратегії паралельного зближення описана функція, що задає максимальний час переслідування. Ця функція використовується як функція Ляпунова для побудови нової с...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Пашко, С.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут програмних систем НАН України 2017
Series:Проблеми програмування
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144503
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Розглядаються диференційні ігри переслідування, в яких кілька агентів доганяють одного. Критерієм виступає час захоплення цілі. Для відомої стратегії паралельного зближення описана функція, що задає максимальний час переслідування. Ця функція використовується як функція Ляпунова для побудови нової стратегії переслідування, що перевершує стратегію паралельного зближення в наступному сенсі. Максимальний час переслідування для побудованої стратегії не перевищує максимального часу для стратегії паралельного зближення; водночас існує значна кількість ігор, в яких максимальний час переслідування для нової стратегії виявляється меншим, ніж для стратегії паралельного зближення.