Побудова стратегій переслідування з використанням функцій Ляпунова
Розглядаються диференційні ігри переслідування, в яких кілька агентів доганяють одного. Критерієм виступає час захоплення цілі. Для відомої стратегії паралельного зближення описана функція, що задає максимальний час переслідування. Ця функція використовується як функція Ляпунова для побудови нової с...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | Пашко, С.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2017
|
Назва видання: | Проблеми програмування |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144503 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Побудова стратегій переслідування з використанням функцій Ляпунова / С.В. Пашко // Проблеми програмування. — 2017. — № 3. — С. 194-211. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Про оптимальне керування в системі "хижак-жертва"
за авторством: Пашко, С.В.
Опубліковано: (2020) -
Підхід до уточнення поведінкових моделей програмного забезпечення з використанням паттернів проектування
за авторством: Чебанюк, О.В.
Опубліковано: (2014) -
Метод доменного аналізу для ефективного моделювання процесів при проведенні експериментів з використанням програмного забезпечення
за авторством: Чебанюк, О.В., та інші
Опубліковано: (2012) -
Алгоритм пошуку кореферентних об’єктів в україномовних текстах з використанням дерев рішень
за авторством: Погорілий, С.Д., та інші
Опубліковано: (2022) -
Багатоаспектна декомпозиція як засіб проектування архітектури інформаційних систем. Ч. 2. Побудова архітектури інформаційної системи
за авторством: Алексеєв, В.А., та інші
Опубліковано: (2007)