Interactive assessment of simulated service qualities by business stakeholders: principles and research issues

We present the principles of an approach supporting the stakeholder involvement in a software process for service-oriented systems in a form of assessing the perceived quality of the software under development in its usage context. This method relies on interactive simulation of service performance...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут програмних систем НАН України
Дата:2010
Автор: Shekhovtsov, A.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут програмних систем НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14657
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Interactive assessment of simulated service qualities by business stakeholders: principles and research issues/ Shekhovtsov, A.// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 288-298. — Бібліогр.: 89 назв. — англ.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine