Interactive assessment of simulated service qualities by business stakeholders: principles and research issues
We present the principles of an approach supporting the stakeholder involvement in a software process for service-oriented systems in a form of assessing the perceived quality of the software under development in its usage context. This method relies on interactive simulation of service performance...
Збережено в:
Видавець: | Інститут програмних систем НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14657 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Interactive assessment of simulated service qualities by business stakeholders: principles and research issues/ Shekhovtsov, A.// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 288-298. — Бібліогр.: 89 назв. — англ. |