Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict

The article presents the general conclusions of the conducted by NGO "Resource. Help. Development" with the involvement of lecturers and students of the Chair of Economic Theory, Marketing and Entrepreneurship of the Lugansk Taras Shevchenko National University integrated marketing researc...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автор: Chebotarov, Ie.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2018
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150146
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict / Ie. Chebotarov // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 4 (54). — С. 22-28. — Бібліогр.: 23 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine