Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict
The article presents the general conclusions of the conducted by NGO "Resource. Help. Development" with the involvement of lecturers and students of the Chair of Economic Theory, Marketing and Entrepreneurship of the Lugansk Taras Shevchenko National University integrated marketing researc...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2018
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150146 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict / Ie. Chebotarov // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 4 (54). — С. 22-28. — Бібліогр.: 23 назв. — англ. |