Аналітична модель функціонування call-центру

An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автори: Коба, О.В., Пустова, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: "Доповіді НАН України" 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-1602
record_format dspace
spelling irk-123456789-16022008-08-29T12:00:59Z Аналітична модель функціонування call-центру Коба, О.В. Пустова, С.В. Математика An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given. 2007 Article Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. 1025-6415 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602 519.872 uk "Доповіді НАН України"
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Математика
Математика
spellingShingle Математика
Математика
Коба, О.В.
Пустова, С.В.
Аналітична модель функціонування call-центру
description An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given.
format Article
author Коба, О.В.
Пустова, С.В.
author_facet Коба, О.В.
Пустова, С.В.
author_sort Коба, О.В.
title Аналітична модель функціонування call-центру
title_short Аналітична модель функціонування call-центру
title_full Аналітична модель функціонування call-центру
title_fullStr Аналітична модель функціонування call-центру
title_full_unstemmed Аналітична модель функціонування call-центру
title_sort аналітична модель функціонування call-центру
publisher "Доповіді НАН України"
publishDate 2007
topic_facet Математика
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602
citation_txt Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT kobaov analítičnamodelʹfunkcíonuvannâcallcentru
AT pustovasv analítičnamodelʹfunkcíonuvannâcallcentru
first_indexed 2023-03-24T08:22:27Z
last_indexed 2023-03-24T08:22:27Z
_version_ 1796138908791078912