2025-02-23T10:36:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-1602%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T10:36:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-1602%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T10:36:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T10:36:23-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Аналітична модель функціонування call-центру
An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given.
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
"Доповіді НАН України"
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-1602 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-16022008-08-29T12:00:59Z Аналітична модель функціонування call-центру Коба, О.В. Пустова, С.В. Математика An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given. 2007 Article Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. 1025-6415 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602 519.872 uk "Доповіді НАН України" |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Математика Математика |
spellingShingle |
Математика Математика Коба, О.В. Пустова, С.В. Аналітична модель функціонування call-центру |
description |
An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given. |
format |
Article |
author |
Коба, О.В. Пустова, С.В. |
author_facet |
Коба, О.В. Пустова, С.В. |
author_sort |
Коба, О.В. |
title |
Аналітична модель функціонування call-центру |
title_short |
Аналітична модель функціонування call-центру |
title_full |
Аналітична модель функціонування call-центру |
title_fullStr |
Аналітична модель функціонування call-центру |
title_full_unstemmed |
Аналітична модель функціонування call-центру |
title_sort |
аналітична модель функціонування call-центру |
publisher |
"Доповіді НАН України" |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Математика |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602 |
citation_txt |
Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |
work_keys_str_mv |
AT kobaov analítičnamodelʹfunkcíonuvannâcallcentru AT pustovasv analítičnamodelʹfunkcíonuvannâcallcentru |
first_indexed |
2023-03-24T08:22:27Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:22:27Z |
_version_ |
1796138908791078912 |