Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів

Стаття присвячена методу аналізу текстів природною мовою, що містять відгуки клієнтів. Метод від-різняється від існуючих комбінацією різних типів векторизатора та уведенням ієрархії компонентів. Послі-довність застосування різних векторизаторів дає змогу будувати ієрархію ознак та маркерів. Використ...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Шаховська, Н.Б., Шаховська, Х.Р.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2018
Назва видання:Штучний інтелект
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162439
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів / Н.Б. Шаховська, Х.Р. Шаховська // Штучний інтелект. — 2018. — № 3 (81). — С. 18-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine