Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів
Стаття присвячена методу аналізу текстів природною мовою, що містять відгуки клієнтів. Метод від-різняється від існуючих комбінацією різних типів векторизатора та уведенням ієрархії компонентів. Послі-довність застосування різних векторизаторів дає змогу будувати ієрархію ознак та маркерів. Використ...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2018
|
Назва видання: | Штучний інтелект |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162439 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів / Н.Б. Шаховська, Х.Р. Шаховська // Штучний інтелект. — 2018. — № 3 (81). — С. 18-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |