Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів

Стаття присвячена методу аналізу текстів природною мовою, що містять відгуки клієнтів. Метод від-різняється від існуючих комбінацією різних типів векторизатора та уведенням ієрархії компонентів. Послі-довність застосування різних векторизаторів дає змогу будувати ієрархію ознак та маркерів. Використ...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Шаховська, Н.Б., Шаховська, Х.Р.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2018
Назва видання:Штучний інтелект
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162439
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів / Н.Б. Шаховська, Х.Р. Шаховська // Штучний інтелект. — 2018. — № 3 (81). — С. 18-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-162439
record_format dspace
spelling irk-123456789-1624392020-01-09T01:26:02Z Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів Шаховська, Н.Б. Шаховська, Х.Р. Системи розпізнавання і сприйняття образів Стаття присвячена методу аналізу текстів природною мовою, що містять відгуки клієнтів. Метод від-різняється від існуючих комбінацією різних типів векторизатора та уведенням ієрархії компонентів. Послі-довність застосування різних векторизаторів дає змогу будувати ієрархію ознак та маркерів. Використання методу опорних векторів та острівної кластеризації з подальшим навчання моделі для прогнозування почут-тів є одним із кращих методів аналізу настроїв, як для небінарних, так і для бінарних аспектів. На основі від-критого набору даних з допомогою Python та Tablau побудовано програмний продукт для аналізу вподобань клієнтів і візуалізації результатів аналізів. The article is devoted to the method of analysis of texts in the natural language, containing reviews of clients. The method differs from the existing combination of different types of vectorizer and the introduction of the component hierarchy. The sequencing of the use of different vectorizers allows us to build a hierarchy of features and markers. Using the reference vectors and island clustering techniques, with the subsequent training of a model for prediction of feelings, is one of the best methods for analyzing mood, both for non-binary and binary aspects. Based on open data set with Python and Tablau, a software product was developed to analyze customer preferences and visualize the results of analyzes. 2018 Article Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів / Н.Б. Шаховська, Х.Р. Шаховська // Штучний інтелект. — 2018. — № 3 (81). — С. 18-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162439 004.37 uk Штучний інтелект Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Системи розпізнавання і сприйняття образів
Системи розпізнавання і сприйняття образів
spellingShingle Системи розпізнавання і сприйняття образів
Системи розпізнавання і сприйняття образів
Шаховська, Н.Б.
Шаховська, Х.Р.
Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів
Штучний інтелект
description Стаття присвячена методу аналізу текстів природною мовою, що містять відгуки клієнтів. Метод від-різняється від існуючих комбінацією різних типів векторизатора та уведенням ієрархії компонентів. Послі-довність застосування різних векторизаторів дає змогу будувати ієрархію ознак та маркерів. Використання методу опорних векторів та острівної кластеризації з подальшим навчання моделі для прогнозування почут-тів є одним із кращих методів аналізу настроїв, як для небінарних, так і для бінарних аспектів. На основі від-критого набору даних з допомогою Python та Tablau побудовано програмний продукт для аналізу вподобань клієнтів і візуалізації результатів аналізів.
format Article
author Шаховська, Н.Б.
Шаховська, Х.Р.
author_facet Шаховська, Н.Б.
Шаховська, Х.Р.
author_sort Шаховська, Н.Б.
title Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів
title_short Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів
title_full Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів
title_fullStr Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів
title_full_unstemmed Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів
title_sort метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2018
topic_facet Системи розпізнавання і сприйняття образів
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162439
citation_txt Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів / Н.Б. Шаховська, Х.Р. Шаховська // Штучний інтелект. — 2018. — № 3 (81). — С. 18-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Штучний інтелект
work_keys_str_mv AT šahovsʹkanb metodanalízuvídgukívklíêntívzprirodnomovnihtekstív
AT šahovsʹkahr metodanalízuvídgukívklíêntívzprirodnomovnihtekstív
first_indexed 2023-10-18T22:09:04Z
last_indexed 2023-10-18T22:09:04Z
_version_ 1796154763022172160