Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції
У статті виділяється використання digital-маркетингу, як можливості сучасного просування органічної продукції, що повинно перетворитися в комплекс різноспрямованих складових, таких як: глибоке вивчення онлайн-аудиторії, її поведінкової складової; залучення всіх можливих сегментів аудиторії; зануренн...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163991 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції / І.В. Новицька // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 196-200. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |