Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу

У статті досліджується специфіка читацької рецепції твору для дітей у контексті подієвої концепції психологічного часу вчених-психологів Є. Головахи і О. Кронік. На матеріалі оповідання Любка Дереша “Професор Гаплик і його чарівні мікстурки” розглядається структура сприйняття художньої події дитиною...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Дата:2009
Автор: Гребенюк, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16664
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу / Т.В. Гребенюк // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 247-254. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine