Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
У статті досліджується специфіка читацької рецепції твору для дітей у контексті подієвої концепції психологічного часу вчених-психологів Є. Головахи і О. Кронік. На матеріалі оповідання Любка Дереша “Професор Гаплик і його чарівні мікстурки” розглядається структура сприйняття художньої події дитиною...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2009
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16664 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу / Т.В. Гребенюк // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 247-254. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-16664 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-166642011-02-16T12:03:39Z Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу Гребенюк, Т.В. Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти У статті досліджується специфіка читацької рецепції твору для дітей у контексті подієвої концепції психологічного часу вчених-психологів Є. Головахи і О. Кронік. На матеріалі оповідання Любка Дереша “Професор Гаплик і його чарівні мікстурки” розглядається структура сприйняття художньої події дитиною, концепти поля події, перцептивного моменту, механізми формування читацької цікавості в процесі художньої рецепції. In the article it is investigated specific of the reader’s reception of the literature work for children in the context of the event conception of the psychological time by psychologists J. Golovaha and O. Khronick. The structure of the reception of the event in a piece of literature, concepts of the event field, perceptive moment mechanisms of forming of the reader’s interest are analyzed on the material of the short story by Lyubko Deresh “Professor Haplyck and his charmed mixtures”. 2009 Article Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу / Т.В. Гребенюк // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 247-254. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. XXXX-0041 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16664 uk Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти |
spellingShingle |
Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти Гребенюк, Т.В. Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу |
description |
У статті досліджується специфіка читацької рецепції твору для дітей у контексті подієвої концепції психологічного часу вчених-психологів Є. Головахи і О. Кронік. На матеріалі оповідання Любка Дереша “Професор Гаплик і його чарівні мікстурки” розглядається структура сприйняття художньої події дитиною, концепти поля події, перцептивного моменту, механізми формування читацької цікавості в процесі художньої рецепції. |
format |
Article |
author |
Гребенюк, Т.В. |
author_facet |
Гребенюк, Т.В. |
author_sort |
Гребенюк, Т.В. |
title |
Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу |
title_short |
Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу |
title_full |
Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу |
title_fullStr |
Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу |
title_full_unstemmed |
Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу |
title_sort |
структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу |
publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16664 |
citation_txt |
Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу / Т.В. Гребенюк // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 247-254. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT grebenûktv strukturapodííutvorídlâdítejreceptivnopsihologíčnaparadigmalíteraturoznavčogoanalízu |
first_indexed |
2023-10-18T16:58:15Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:58:15Z |
_version_ |
1796140346744242176 |