Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу

У статті досліджується специфіка читацької рецепції твору для дітей у контексті подієвої концепції психологічного часу вчених-психологів Є. Головахи і О. Кронік. На матеріалі оповідання Любка Дереша “Професор Гаплик і його чарівні мікстурки” розглядається структура сприйняття художньої події дитиною...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Дата:2009
Автор: Гребенюк, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16664
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу / Т.В. Гребенюк // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 247-254. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-16664
record_format dspace
spelling irk-123456789-166642011-02-16T12:03:39Z Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу Гребенюк, Т.В. Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти У статті досліджується специфіка читацької рецепції твору для дітей у контексті подієвої концепції психологічного часу вчених-психологів Є. Головахи і О. Кронік. На матеріалі оповідання Любка Дереша “Професор Гаплик і його чарівні мікстурки” розглядається структура сприйняття художньої події дитиною, концепти поля події, перцептивного моменту, механізми формування читацької цікавості в процесі художньої рецепції. In the article it is investigated specific of the reader’s reception of the literature work for children in the context of the event conception of the psychological time by psychologists J. Golovaha and O. Khronick. The structure of the reception of the event in a piece of literature, concepts of the event field, perceptive moment mechanisms of forming of the reader’s interest are analyzed on the material of the short story by Lyubko Deresh “Professor Haplyck and his charmed mixtures”. 2009 Article Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу / Т.В. Гребенюк // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 247-254. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. XXXX-0041 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16664 uk Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
spellingShingle Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
Гребенюк, Т.В.
Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
description У статті досліджується специфіка читацької рецепції твору для дітей у контексті подієвої концепції психологічного часу вчених-психологів Є. Головахи і О. Кронік. На матеріалі оповідання Любка Дереша “Професор Гаплик і його чарівні мікстурки” розглядається структура сприйняття художньої події дитиною, концепти поля події, перцептивного моменту, механізми формування читацької цікавості в процесі художньої рецепції.
format Article
author Гребенюк, Т.В.
author_facet Гребенюк, Т.В.
author_sort Гребенюк, Т.В.
title Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
title_short Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
title_full Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
title_fullStr Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
title_full_unstemmed Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
title_sort структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2009
topic_facet Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16664
citation_txt Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу / Т.В. Гребенюк // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 247-254. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT grebenûktv strukturapodííutvorídlâdítejreceptivnopsihologíčnaparadigmalíteraturoznavčogoanalízu
first_indexed 2023-10-18T16:58:15Z
last_indexed 2023-10-18T16:58:15Z
_version_ 1796140346744242176