Візуальні форми та їх роль у модерністському романі (“Чотири шаблі” Юрія Яновського)
Розгляд “Чотирьох шабель” Ю. Яновського крізь призму поетики візуальності відкриває нові смислові грані цього репрезентативного для 1920-х років твору. Його візуальний простір розширює історичний час до меж екзистенційного сприйняття. У статті аналізуються візуальні описи, образи, засоби, прийоми...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2018
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166714 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Візуальні форми та їх роль у модерністському романі (“Чотири шаблі” Юрія Яновського) / Р. Мовчан // Слово і Час. — 2018. — № 11. — С. 88-96. — Бібліогр.: 9 назв. — укp. |