Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств

Удосконалено маркетинговий механізм управління аграрним підприємством на основі впровадження екологічного маркетингу. Обґрунтовано місце, завдання і функції екологічного маркетингу в системі інтегрованого еколого-економічного управління....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Шкуратов, О.І., Воронецька, І.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» 2012
Назва видання:Економіка природокористування і охорони довкілля
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/167346
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств / О.І. Шкуратов, І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2012. — С. 214-218. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine