Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств
Удосконалено маркетинговий механізм управління аграрним підприємством на основі впровадження екологічного маркетингу. Обґрунтовано місце, завдання і функції екологічного маркетингу в системі інтегрованого еколого-економічного управління....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | Шкуратов, О.І., Воронецька, І.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
2012
|
Назва видання: | Економіка природокористування і охорони довкілля |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/167346 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств / О.І. Шкуратов, І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2012. — С. 214-218. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
за авторством: Воронецька, І.С.
Опубліковано: (2011) -
Oсобливості використання маркетингу в діяльності туристських підприємств
за авторством: Лозова, О.А.
Опубліковано: (2013) -
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
за авторством: Пономарьов, О.С.
Опубліковано: (2012) -
Шляхи реалізації тіньового економічного інтересу в господарській діяльності
за авторством: Головченко, О.М.
Опубліковано: (2012) -
Обліково-інформаційний аспект оцінювання фінансово-економічної ефективності екологічного менеджменту аграрних підприємств
за авторством: Рібейро Рамос, О.О.
Опубліковано: (2020)