National Business Cultures: Research Methodology, Content and Role in Provision of International Entrepreneurship

The object of analysis is a complex of methodological principles of economic comparative studies: the studies of national business cultures. The evolution of managerial, communicative and marketing approaches in their consideration is being comprehended. The definition of “national business cultures...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автор: Chebotarov, Ie.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169016
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:National Business Cultures: Research Methodology, Content and Role in Provision of International Entrepreneurship / Ie. Chebotarov // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 30-33. — Бібліогр.: 15 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine