National Business Cultures: Research Methodology, Content and Role in Provision of International Entrepreneurship
The object of analysis is a complex of methodological principles of economic comparative studies: the studies of national business cultures. The evolution of managerial, communicative and marketing approaches in their consideration is being comprehended. The definition of “national business cultures...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169016 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | National Business Cultures: Research Methodology, Content and Role in Provision of International Entrepreneurship / Ie. Chebotarov // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 30-33. — Бібліогр.: 15 назв. — англ. |