Using Environmental Marketing Tools in the Implementation of the Concept of Sustainable Development of the Region

The article describes the development of the concept of ecological marketing in the region. It has been determined that in the existing ecological, social and economic conditions, the main tasks of ecological marketing in the region include the tasks of forming and developing the environmental goods...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2019
Автори: Bolotina, Y., Shubna, O., Nykolaiva, Y.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169026
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Using Environmental Marketing Tools in the Implementation of the Concept of Sustainable Development of the Region / Y. Bolotina, O. Shubna, Y. Nykolaiva // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 111-116. — Бібліогр.: 11 назв. — англ.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine