Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine

The article defines that the marketing strategy is a general philosophy of doing business in the context of globalization and involves the development of strategic directions and methodological tools for achieving long-term competitive advantages and the possibility of timely adaptation of business...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Byvsheva, L., Kondratenko, O., Kovalenchenko, A.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169027
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine / L. Byvsheva, O. Kondratenko, A. Kovalenchenko // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 117-123. — Бібліогр.: 10 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine