Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
The article defines that the marketing strategy is a general philosophy of doing business in the context of globalization and involves the development of strategic directions and methodological tools for achieving long-term competitive advantages and the possibility of timely adaptation of business...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | Byvsheva, L., Kondratenko, O., Kovalenchenko, A. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169027 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine / L. Byvsheva, O. Kondratenko, A. Kovalenchenko // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 117-123. — Бібліогр.: 10 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Increasing the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises
за авторством: Zaloznova, Yu., та інші
Опубліковано: (2017) -
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
за авторством: Gonchar, V., та інші
Опубліковано: (2015) -
Organization of marketing activity of coal mining enterprises in an irregular demand environment: theoretic and practical aspects
за авторством: Zaloznova, Y., та інші
Опубліковано: (2016) -
The use of mathematical methods for decision making in optimal pricing strategy for enterprises
за авторством: Shevchenko, N., та інші
Опубліковано: (2016) -
Risks Associated with the Market Behaviour of Bulgarian Industrial Enterprises
за авторством: Ivanova, Z.S.
Опубліковано: (2015)