Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations

The research problem of the present concept study is the strategic decisions made when formulating and implementing the marketing strategies of industrial business organizations. The main objective is to reveal the potential of strategic marketing decisions as a modern management tool in marketing s...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автор: Grigorova, V.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169029
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations / V. Grigorova // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 132-137. — Бібліогр.: 8 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine