Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations
The research problem of the present concept study is the strategic decisions made when formulating and implementing the marketing strategies of industrial business organizations. The main objective is to reveal the potential of strategic marketing decisions as a modern management tool in marketing s...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | Grigorova, V. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169029 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations / V. Grigorova // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 132-137. — Бібліогр.: 8 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
за авторством: Gonchar, V., та інші
Опубліковано: (2015) -
Increasing the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises
за авторством: Zaloznova, Yu., та інші
Опубліковано: (2017) -
Risks Associated with the Market Behaviour of Bulgarian Industrial Enterprises
за авторством: Ivanova, Z.S.
Опубліковано: (2015) -
Consumer Decision Making on the Web
за авторством: Kucheruk, T.G., та інші
Опубліковано: (2013) -
Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions
за авторством: Fomichenko, I., та інші
Опубліковано: (2019)